Audiohobby.pl

Vincent CD-S6

Majk

  • 31 / 5034
  • Użytkownik
30-07-2010, 15:35
Witam szanownych forumowiczów

Jestem nowy w temacie audio a także zagadnień technicznych dotyczących tego tematu. Obecnie przechodzę etap zdobywania informacji jak również kompletowanie swego pierwszego zestawu słuchawkowego (z możliwościa rozbudowy do zestawu kolumnowego w przyszłości), stąd moja wizyta tutaj. Otwarcie przyznam, że żywo interesuję sie odtwarzaczami/wzmacniaczami hybrydowymi/lampowymi. Otóż przeglądając w sieci informacje o odtwarzaczach CD, natrafiłem na pewną anglojęzyczną recenzję, o tyle ciekawą iż z jednej strony obrazującą możliwości modowania Vincenta CD-S6, lecz z drugiej autor wskazuje na jego zdaniem podrabiane liczne komponenty urządzenia.

http://www.lampizator.eu/lampizator/REFERENCES/Vincent/Vincent%20CD-S6%20CD%20player%20upgrade.html

Czy przedstawiony w linku temat jest powszechny i nie ma się czym przejmować, czy może wręcz przeciwnie? Na co zwrócić uwagę, jeżeli będę już kupował urządzenie? Moja prośba jest o opinie i podpowiedzi w miarę Waszych chęci. Będę bardzo zobowiązany

L3VY

  • 224 / 5640
  • Aktywny użytkownik
30-07-2010, 19:59
Jakiej muzyki słuchasz? Jakie brzmienie preferujesz? Ile chcesz wydać? Czy masz już słuchawki lub jakiegoś faworyta? Czy zamierzasz słuchać z dziurki czy kupić wzmacniacz słuchawkowy?

Jak odpiszesz na moje pytania to dopiero wtedy będę mógł ocenić czy Vic s6 Ci się spodoba - co i tak nie będzie wyrocznią, a tylko sugestią, bo ostatecznie liczy się Twoje zdanie.
_________________________________________
Pozdrawiam Mirosław Andrejuk
profesjonalne adaptacje akustyczne   www.AcousticLab.pl

Majk

  • 31 / 5034
  • Użytkownik
31-07-2010, 11:14
Witam L3VY
W zasadzie chodziło mi po głowie zagadnienie dotyczące tej konkretnej recenzji z linku, ale dziękuję za zwrócenie uwagi.