Audiohobby.pl

Maximedia.pl

Dudeck

  • 5101 / 5869
  • Ekspert
04-07-2009, 12:42
http://www.maximedia.pl/

Ja doprawdy tego nie rozumiem .
Od kilku dni ślę do nich maile w sprawie zakupu pewnego urządzenia . Do kilku ich punktów ; za każdym razem dostaję "gotowca" jak to ich handlowiec zaraz się ze mną skontaktuje . I nic .
To samo z ich infolinią - porażka , zero kontaktu , zero zaangażowania jakiegokolwiek - cisza ! Dosłownie , bo nikt nie odbiera .
Czy tak wygląda handel w XXI wieku ?

( ps. Avans nie lepszy , bo w 100 % taki sam - albo ja mam wyjątkowego pecha . )


:(

Dudeck

  • 5101 / 5869
  • Ekspert
03-08-2009, 15:42
Jak się ostatnio przekonałem ( w ostatnim tygodniu , dwóch wysłałem coś  z kilkanaście/dziesiąt maili do różnych firm i dystrybutorów ) ,  takie traktowanie potencjalnych ( może ) klientów jest normalką .
Jak już Sony nie przysyła nawet "gotowca" , co kiedyś miało miejsce za każdym razem , że mail dotarł i ktoś się z nami skontaktuje , czy Horn , dystrybutor marki Denon - to co dopiero inni .
Trochę mnie to smuci  . Jednak .

AdamWysokinski

  • 358 / 5889
  • Zaawansowany użytkownik
03-08-2009, 16:09
To niestety coraz częściej smutna norma. Ja od ponad 2 tygodni czekam na zwrotny telefon z Audiofastu będąc potencjalnym kupem źródła za dobrych kilka kzł. Ale mnie to nie smuci, nie chcą zarobić - ich problem. Najdziwniejsze, że ma to miejsce w okresie dosyć trudnym dla sprzedawców, kiedy powinni oni zabiegać o każdego klienta. Generalnie poziom kontaktów dealerów z klientami jest bardzo różny - osobiście bardzo dobrze oceniam Decibela (emailowo), Audiosystem (osobiście), Audioforte (osobiście), HiFi Club i Best HiFi (oba emailowo) - wszędzie tam szybko uzyskiwałem konkretne odpowiedzi, zadowalajace rabaty lub sensowne porady.


________________________
Rescuing Music from Technology
Pozdrawiam,
Adam

Ged

  • 1716 / 5903
  • Ekspert
03-08-2009, 17:42
Zgadzam się z listą Adama, na listę pozytywną dopisuję jeszcze Moje Audio z Wrocławia (e-mail), mp3 store, polsound, isource.

AdamWysokinski

  • 358 / 5889
  • Zaawansowany użytkownik
03-08-2009, 17:55
> w.luczynski, 2009-08-03 17:42:57
> Zgadzam się z listą Adama, na listę pozytywną dopisuję jeszcze Moje Audio z Wrocławia (e-mail), mp3 store, polsound, isource.

Zapomniałem o Panu Wojciechu Szemisie (kontakt telefoniczny, na odpowiedź emailową czeka się czasem dosyć długo).


________________________
Rescuing Music from Technology
Pozdrawiam,
Adam

Rafaell

  • 5033 / 5898
  • Ekspert
03-08-2009, 18:01
Wakacje w pełni, tak że też należy brać poprawkę na braki w ludziach. Niektóre duże firmy zamykają na miesiąc podwoje robią niezbędne remonty, urlopują się i później spokojnie realizują zamówienia według kolejności przyjętych zamówień.

Wakacje to nie najlepszy czas na kupno nowych sprzętów audio                

Dudeck

  • 5101 / 5869
  • Ekspert
03-08-2009, 18:12
Oby to była prawda , powrócę do tego w takim razie we wrześniu ( odczekam nawet do drugiej połowy ) , ... a na razie "działam" w pewnej materii na rynku niemieckim poprzez moich znajomych . Sprawdzę ich czas wakacyjny :)

Rafaell

  • 5033 / 5898
  • Ekspert
03-08-2009, 18:20
 Jak jesteś w Niemczech to co szukasz u nas-gwarancji po polsku?;)                

AdamWysokinski

  • 358 / 5889
  • Zaawansowany użytkownik
03-08-2009, 18:54
> Rafaell, 2009-08-03 18:01:20
> Wakacje w pełni, tak że też należy brać poprawkę na braki w ludziach.

Ja bardzo przepraszam, ale co mają wakacje do olewania potencjalnego klienta (vide Audiofast) - salon działa, telefony odbierają, więc ktoś tam interesuje powinien pilnować. Dzwonię, chcę się umówić na odsłuch (Ayre), "Nie mamy teraz, jest na testach, wróci w tym tygodniu - oddzwonię do Pana na pewno", i tyle. Od ponad dwóch tygodni brak odzewu. Mam się narzucać, żeby się zorganizowali i zadbali o moje dobre samopoczucie? Socjalizm się skończył jakiś czas temu. Nawet, żeby to Ayre miało się ósmym cudem świata okazać - przy takim podejściu do klienta nie kupię u nich głupiego vibrapoda, nie mówiąc o drogich urządzeniach.


________________________
Rescuing Music from Technology
Pozdrawiam,
Adam

Dudeck

  • 5101 / 5869
  • Ekspert
03-08-2009, 22:32
Nie , mieszkam w PL . Moi znajomi dostali zadanie .

  • Gość
04-08-2009, 10:42
>> Dudeck, 2009-07-04 12:42:12
Czy tak wygląda handel w XXI wieku ?

Tak. Ja próbowałem coś kupić w krakowskiej firmie "sprzedającej zadowolenie". Do dziś mam niesmak, ale przede wszystkim jestem w szoku. Traktowanie klienta jak w twoim opisie.


Żądam usunięcia Cenzury - poważnie.