Audiohobby.pl

AKAI GX365D

Wojciech7

  • 1502 / 1101
  • Ekspert
06-03-2024, 16:38
Zachciało mi się mieć szpulka z wyższej półki. Znalazłem kupiłem i radość skończyła się-:(((.Jest niesprawny tzn. nie odtwarza /nie nagrywa/-brak sygnału w gnieździe słuchawkowym.Nie mogę zwrócić do sprzedawcy,nie znam się i nie
potrafię naprawić. Narobiłem sobie tylko kłopotu i zmartwienia-:(|(|(  Pozostaje mi chyba tylko na elektrozłom oddać.
Po co to piszę- aby przynajmniej ulżyć sobie i wiem że to nieodpowiednie opisać swoje niesczęście-:(((
Czy rozkręcając go na cześci  poszczególne elementy-ulży mi w tej sytuacji-?

Jeśto nie na temat proszę o usunięcie tego wpisu.


AUDIOTONE

  • 9397 / 5839
  • Ekspert
06-03-2024, 17:17
Jak to nie możesz oddać? Było napisane że sprawny? Czy jak to było....? Odsapnij i napisz Wojtku wszystko od poczatku.
Analogowa Grupa Wywrotowa.
Wojtek.

Hammer

  • 4686 / 2299
  • Ekspert
06-03-2024, 17:55
Spokojnie da się wszystko naprawić jak tylko rączek tam nie włożysz i nie zaczniesz gmerać jak sie nie znasz.

Wojciech7

  • 1502 / 1101
  • Ekspert
06-03-2024, 18:33
Jak to nie możesz oddać? Było napisane że sprawny? Czy jak to było....? Odsapnij i napisz Wojtku wszystko od początku.
Od początku piszę. Napisane było że ewentualnie do przeczyszczenia  z  kurzu bo długo był nieużywany. Po włączeniu do prądu uruchamia się, przewija w obie strony, działa autorevers. Wciskając play taśma przesuwa się z zadaną prędkością ale wskaźniki YU martwe, brak dźwięku na wyjściu z gniazd  chinch oraz słuchawkowym- cisza. Po wciśnięciu przycisku rec. zapal się  dioda czerwona, lewy YU reaguje na sygnał, prawy YU nie- silniczek od  automatyki słychać jak ustawia poziom zapisu w lewym kanale. To wszystko kiedy jest włączone-Source.Kiedy jest nagrywanie przełączając na Tape wskażniki nie reagują.

Sprzedający nie przyjmuje  zwrotów-no trudno. Domyślam się że jest do naprawy ten szpulowiec- ja tego nie umiem-:(((

Wojciech7

  • 1502 / 1101
  • Ekspert
06-03-2024, 18:36