Audiohobby.pl
Audio => Studio => Sprzęt i oprogramowanie => Wątek zaczęty przez: lancaster w 19-03-2008, 12:04
-
Własnie wyladowały u mnie najnowsze aktywne monitory APS - IO. Wkrotce recenzja "nie ma wybacz" ;) Podzielcie sie swoimi przygodami z profi audio !:)
-
nie tylko monitory - wyladowal tez studyjny DAC Mytek Stereo96 :
http://www.mytekdigital.com/products/stereo96dac.htm
pzdr
-
wylądował, wylądował, jeszcze nie słuchałem :) Jestem dzis umówiony na 20 do znajomego. Zdamy relacj.....oprócz Myteka(świetnie wypadł ostatnio przy 2 innych DAC) wezmę do porównania DAC by molibden :) ....mam 2 szt....tak więc będzie jeden obszerny opis poswięcony monitorom....i pewnie watek poswięcony porwnaniom dAC.....Mytek to w mojej opinii bardzo wysoka pólka....dynamika i naturalnośc nie pozostawia u mnie najmniejszego niedosytu....będzie służył jako punkt odniesienia.
-
Tak przetworniki Mytec\'a są znane i cenione na całym świecie. Co ciekawe kolega rozmawiał w zeszłym roku z Michałem Jurewiczem osobiście podczas wizyty w NY. Trzeba wiedzieć, że to Polak jest konstruktorem i założycielem tej firmy :)
-
Jestem ciekaw jak wypadną APS, miał je mój kolega na testach i... napiszę może po wrażeniach lancastera.
Pozdrawiam,
-
-> podobnie jak Lipinski firma zarejestrowana jest w USA, a produkowane sa w polsce :) , moge wrzucic fotki bebechow :)
-
Jaka jest definicja monitora studyjnego ?
Czy np. jakiś monitor Harpii zalicza się do tej kategorii ?
-
test - ciekawe czy wejda zdjecia ...
-
to jeszcze trzy...
-
->szwagiero - kolega ktory mial model ? AEON czy nowe mniejsze IO ?
-
i juz po odsłuchach....system testowy równoległy - Krystianowy :) Klipsch+2A3.....co do pewnych cech wszyscy byli zgodni....APS w połaczeniu z DAC Mytek bardzo dobrze kontrolują bas, prezentują sobą nienachalny typ prezentacji....dosć fizjologiczny, bardzo wyrównany....te cechy są zapewne bardzo pożadane podczas wielogodzinnej pracy w studio nagraniowym,....dyscyplina jest na naprawde wysokim poziomie a przy tym prezentacja nie męczy...cieżko mi wyrokowac ile czasu zestawy grały przed naszymi odsłuchami, ale jak na monitory zabrakło mi trochę glębi sceny....wokale i instrumenty ładnie pokazane i bliskie....monitory bardzo ładnie różnicują nagrania nie dyskwalifikując słabszych realizacji.....w zaazie sluchaliśy bardzo szerokiego repertuaru - od klasyki, poprzez nagrania koncertowe jazzowe...zapakowaliśmy nawet plytę testowa !:) ....w końcu to sprzęt studyjny.....i czego można sie spodziewać monitory pokazały natychmiast ze jest to pyta zrealizowana sporo lepiej od przecietnej płyty "z pólki"....wykonanie skrzynek absolutnie perfekcyjne(w czarnej wersji kolorystycznej którą mielismy na testach prezentują się skromnie acz wrazenie dbałosci o detale niczego na tym nie traci).
Świetną opcją pomagającą w adaptacji w warunkach pomieszczenia jest kilkustopniowa regulacja niskich i wysokich częstotliwości...i to wszystko za 4Kzl(wzmacniacz z kolumnami)...
A teraz porównanie z SunAudio i Klipschem....trzeba by osobiscie posluchac do czego gorąco wszystkich zachęcam ;)
...pgrają teraz u mnie kilka dni, w tym czasie porobię notatki i całość za 2-3 dni zamieszczę....lub będę pisał reckę na bieząco .
Pozdrawiam
-
-> te IO ktore zabrales sa zupelnie swieze , powinny pograc minimum tydzien, zeby sie troszke ulozyc, takze spokojnie, daj im wiecej czasu....
-
>> arek, 2008-03-19 21:08:32
->szwagiero - kolega ktory mial model ? AEON czy nowe mniejsze IO ?
AEON
-
Miałem okazję posłuchać tych kolumn. Muszę napisać że bardzo dobrze kontrolują bas. Nic się nie rozłazi nic nie burczy. Pełna kontrola.
-
A mail ktoś ADAMy SA2.5? Mniammmm..
-
Chciałbym kupić monitory studyjne Behringera. Jakie możecie polecić mi sklepy internetowe z tego typu sprzętem żebym na pewno nie naciął się na oszustów?
-
Osobiście posiadam spendor+lampa...ale gdybym miał się decydować na coś studyjnego to wybrałbym coś takiego...
http://dynaudioprofessional.com/en/bm-series/bm-classic-series/bm15a/
Nasycenie , tkanka i gładkość Dynaudio + szybkość , atak i przejrzystość tranzystora...
Oczywiście trójwymiaru nie będzie....
.....ale będą inne zalety ....które wynikają na przykład z braku zwrotnicy i osobnej końcówki mocy do każdej membrany.........regulacje basu i sopranów...Gratis ........więc drogie kable też odpadają...
-
wylądował, wylądował, jeszcze nie słuchałem :) Jestem dzis umówiony na 20 do znajomego. Zdamy relacj.....oprócz Myteka(świetnie wypadł ostatnio przy 2 innych DAC) wezmę do porównania DAC by molibden :) ....mam 2 szt....tak więc będzie jeden obszerny opis poswięcony monitorom....i pewnie watek poswięcony porwnaniom dAC.....Mytek to w mojej opinii bardzo wysoka pólka....dynamika i naturalnośc nie pozostawia u mnie najmniejszego niedosytu....będzie służył jako punkt odniesienia.
Mam pytanie odnośnie tego przetwornika ....oferuje on brzmienie neutralne czy naturalne...???
Chodzi głównie o nasycenie i jakość średnich tonów....
Jak to jest w jego przypadku...???
Posiada on kości SABRE które słyną z dokładności ale w nasyceniu tkanką przegrywają choćby z Wolfsonem...
Dziubek...
-
Bob, to jest temat sprzed 6 lat, w tym czasie nie mialem kontaktu z Mytekiem, nie wiem jak nowe przetworniki brzmia przy starszym czyli tym ktorego wtedy sluchalem. NA tamte czasy moge powiedziec ze podobal sie, byl odrobine mniej gesty od CEC71, poza tym we wszystkich aspektach lacznie z gladkoscia moim zdaniem lepszy, troche wiecej miecha by sie przydalo i to wszystko co mialem z uwag na tamten czas i w tamtyej konfiguracji. Pewnie mozna lepiej, ale z tego co sobie przypominam on wtedy kosztowal 4kzł a zagral bez stresu przy 3 x drozszym. Z minusow, moze sie nie podobac taki design ;-)
Neutralnosc i naturalnosc to dosc subiektywne sprawy, dla jednego naturalnie bedzie wtedy jak dostanie bas + 10dB dla innego jak nie bedzie sucho i plasko to nie bedzie neutralnie.
Kiedys sie zastanawialem nad tym skad sie wzial podzial naturalnie/neutralnie skoro jak jest naturalnie to sie czlowiek nad neutralnoscia nie zastanawia...
-
Bob, to jest temat sprzed 6 lat, w tym czasie nie mialem kontaktu z Mytekiem, nie wiem jak nowe przetworniki brzmia przy starszym czyli tym ktorego wtedy sluchalem. NA tamte czasy moge powiedziec ze podobal sie, byl odrobine mniej gesty od CEC71, poza tym we wszystkich aspektach lacznie z gladkoscia moim zdaniem lepszy, troche wiecej miecha by sie przydalo i to wszystko co mialem z uwag na tamten czas i w tamtyej konfiguracji. Pewnie mozna lepiej, ale z tego co sobie przypominam on wtedy kosztowal 4kzł a zagral bez stresu przy 3 x drozszym. Z minusow, moze sie nie podobac taki design ;-)
Neutralnosc i naturalnosc to dosc subiektywne sprawy, dla jednego naturalnie bedzie wtedy jak dostanie bas + 10dB dla innego jak nie bedzie sucho i plasko to nie bedzie neutralnie.
Kiedys sie zastanawialem nad tym skad sie wzial podzial naturalnie/neutralnie skoro jak jest naturalnie to sie czlowiek nad neutralnoscia nie zastanawia...
dzięki za odpowiedż ...
Właśnie takiej odpowiedzi szukałem..."troche wiecej miecha by się przydało"...
Zawsze brak tej cechy u mnie powoduje że sprzęt odbieram jako tylko neutralny....
Natomiast do szczęścia potrzebuję dżwięku naturalnego czyli dużo mięcha i nasycenia na średnicy...aż bryły instrumentów staną się trójwymiarowe...(oczywiście w moim odczuciu)...
Zawsze zwracam uwagę czy są jakieś uwagi,opinie,szepty w tej cesze produktu która mnie boli...najbardziej...
.................przeważnie się potwierdza ....przy odsłuchu...
aha nie za uwarzyłem tych 6 lat...sorry...
-
Ostatnio dobre recenzje zbierają aktywne monitory studyjne JBL LSR308. Podobno są bezkonkurencyjne w swojej cenie. Ktoś słuchał tego sprzętu?
http://www.jblpro.com/www/products/recording-broadcast/3-series/lsr308
-
Ostatnio dobre recenzje zbierają aktywne monitory studyjne JBL LSR308. Podobno są bezkonkurencyjne w swojej cenie. Ktoś słuchał tego sprzętu?
http://www.jblpro.com/www/products/recording-broadcast/3-series/lsr308
Sluchalem z tydzien temu mniejszych jbl na 5 calowym glosniku. Dzwiek byl niezly, co najwazniejsze nie byl meczacy jak np Yamaha. Chcesz pracowac z muzyka czy sluchac muzyki?
-
Słuchać muzyki
-
Mam do sprzedania praktycznie nowe monitory studyjne EVE AUDIO SC 205.
Kupiłem z myślą o użytkowaniu na wsi (domek) jako alternatywny system.
Grały dosłownie 3 dni, kolumny nie wygrzane ;-)
Poszedłem w słuchawki jakom system alternatywny dla tego jaki użytkuje w domu.
http://www.infomusic.pl/test/35109,test-monitorow-eve-audio-sc-205
http://www.eis.com.pl/virtual/article.php?sid=2444
-
Zawsze bede zdania, ze za cene takich nowych glosnikow mozna zbudowac samemu lepiej brzmiace glosniki.
-
Melo producent tych kolumn pewnie tez tak uwaza.
Musi jednak zaplacic kilkadziesiat % podatku i oddac kilkadziesiat % marzy.
A Ty obawiam sie nie zrobisz tych kolumn nawet za 2 x wieksza kase niz producent (nie liczac conajmniej kilkudziesiaciu godzin pracy potrzebnej na sam projekt).
Producent moze wiec powiedziec ze jestes rozrzutny ;-)
-
Melo producent tych kolumn pewnie tez tak uwaza.
Musi jednak zaplacic kilkadziesiat % podatku i oddac kilkadziesiat % marzy.
A Ty obawiam sie nie zrobisz tych kolumn nawet za 2 x wieksza kase niz producent (nie liczac conajmniej kilkudziesiaciu godzin pracy potrzebnej na sam projekt).
Producent moze wiec powiedziec ze jestes rozrzutny ;-)
Ale mi nawet nie przeszlo przez mysl, aby je klonowac. Marza i podatki to rzecz wiadoma przy produkcie komercyjnym. Natomiast kolega Cadam ma przeciez duza wiedze i doswiadczenie. Dlatego napisalem, ze jesli chce sluchac muzyki i ma do wydania 2200zl na gotowy produkt, to jesli zbuduje za te pieniadze wlasne kolumny, to bedzie mial po prostu lepszy dzwiek :)
-
Melo, rozumiem ze slyuchales tych kolumn i wiesz ze sprawa jest bezproblemowa ?
Kazdy niech robi jak uwaza ja bym wolal kupic za 2200 gdybym potrzebowal dla siebie.
Z grubsza liczac koszty/czas po prostu nie warto.
-
Melo, rozumiem ze slyuchales tych kolumn i wiesz ze sprawa jest bezproblemowa ?
Kazdy niech robi jak uwaza ja bym wolal kupic za 2200 gdybym potrzebowal dla siebie.
Z grubsza liczac koszty/czas po prostu nie warto.
Sluchalem mniejszych za jakos ponad 1000zl za pare i jak na gotowy produkt gralo dobrze ( nawet lepiej od konkurencji ) to nadal uwazam, ze majac do wydania 1000zl, mozna je wydac lepiej budujac samemu.
-
Jak robić samemu to pasywki bo aktywnych nie opłaca się.
-
Melo, rozumiem ze slyuchales tych kolumn i wiesz ze sprawa jest bezproblemowa ?
Kazdy niech robi jak uwaza ja bym wolal kupic za 2200 gdybym potrzebowal dla siebie.
Z grubsza liczac koszty/czas po prostu nie warto.
Sluchalem mniejszych za jakos ponad 1000zl za pare i jak na gotowy produkt gralo dobrze ( nawet lepiej od konkurencji ) to nadal uwazam, ze majac do wydania 1000zl, mozna je wydac lepiej budujac samemu.
melo jak zaplacisz za obudowy minimum 600zl (stolarka + tylni panel, galki, gniazda) to zostanie Ci 400zl na trafo, 4 koncowki mocy, pre, zwrotnice i ...glosniki.
Powodzenia.
-
Jak do tego policzysz ze na projekt i montaz zuzyjesz 40 godzin, a jest to niemal pewne to nawet jakbys glosniki, trafo, wzmaki i klamoty na zwrotki i pre dostal za darmo (taki trick :-)) to godzine swojej pracy wycenic na 10zł...dosc skromnie.
-
patrick, naprawde ?:-) cikawe rzeczy piszesz :-)))
z 40 godzinami rzeczywiscie przesadzilem, chcialem zeby wyszla jakakolwiek stawka godzinowa :-)
-
komora bezechowa do projektu bliskiego pola uwazam zbedna.
ceny biora sie z czego innego. Mamy 2 modele :
1. producent-rzemieslnik poswieca czas i kase na opracowanie prototypu a nastepnie sklada wszystko sam kupujac podzespoly w ilosciach najczesciej detalicznych. Wtedy cena jest jak za produkcje rzemieslnicza. Spora czesc manufaktur audio ma taki charakter.
2. producent skupia sie na projekcie a produkcje zleca w ilosci kontener w shuguang. Wtedy cena jest inna, oprawa tez. Dziala tak wiele znanych marek.
Kto co lubi, wiele osob zaplaci za unikatowosc.. Pomijam co kto o danym produkcie mysli.
W pewnym budzecie po prostu temat robienia samemu sie nie kalkuluje, mozna wykonac prace ze wzgledu na chec nauki itd. ale mowienie ze mozna taniej zrobic sobie samemu jest bez sensu moim zdaniem.
Przy takich budzetach liczac wlozona prace po prostu sie nie da....chyba ze ktos sobie liczy 2zl/h za swoja prace.
-
Pod jakie zbalansowane źródło można podłączyć te monitory żeby mieć regulację głośności?
-
Pod jakie zbalansowane źródło można podłączyć te monitory żeby mieć regulację głośności?
........ dobrze i kompletnie.....
ASUS Xonar Essence One
-
A propos monitorów studyjnych ;
Ja 2 dni temu uruchomiłem na nowo (ostatnie miesiące nie słuchane z przyczyn lokalowych) system GAT( Greg Audio Tunning) z aktywnymi monitorami philips mfb 544 (studyjnymi). Zestaw z CD z wyjściem regulowanym jest z połowy lat... 80tych. Oczywiście skrzętnie odnowiony i podrasowany przez Grega.
Nadmienię iż ostatnio z przyczyn wyżej wzmiankowanych głównie słuchałem na różnych słuchawkach (planary,staxy, dynamiki sennheiser, beyerdynamic).
I ten prawie 30-letni zestaw wrócił mi wiarę w audio :) Nie potrzebuję nic więcej w dźwięku.
-
Lan, zasadniczo zgodzilbym sie z wiekszoscia, ale punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia :)
Po pierwsze, ja nie mam dzialalnosci wiec nie przeliczam kazdej mojej godziny spedzonej nad diy na pieniadze. To jest moje hobby i wszystko robie sam. Od projektu do obudowy i pomiary. Oczywiscie aktywne zestawy mnie nie interesuja, wiec za jakas tam umowna kwote zbudowalbym system pasywny, ewentualnie polaktywny.
To nie jest tak, ze nie oplaca sie kupic kolumn gotowych jbl za tysiaka czy dwa. Na tle konkurencji to bardzo dobre glosniki. Dla kogos kto nie chce lub nie potrafi sam zbudowac zestawu glosnikowego od zera to moze byc swietny wybor. Nie posiadam wielkiego doswiadczenia ale na tyle ile slyszalem, ile zrobilem twierdze, ze dla siebie lepiej bym wydal tego powiedzmy tysiaka niz kupujac gotowy produkt.
Jbl sluchalem w niemieckim sklepie thomann, wraz z wieloma innymi monitorami w ich specjalnie zaaprojektowanym pomieszczeniu. Nic specjalnie pisac nie bede, poza tym, ze kazdy zestaw gral inaczej i nic mnie na kolana nie rzucilo. Stad moja osobista opinia na temat samodzielnej budowy.
-
melo, do takiego podejscia nie mam żadnego "ale" :-)
-
.
-
Ja od jakiegoś czasu mam drugi system No Audiophile Bullshit oparty o pasywną wersję "pogromców Orionów" Linkwitza, czyli Behringery B2031P za które dałem 800zł zł:)
Napędzam to wzmacniaczem na Tripathu tk2050 - Topping TP22. Wymieniłem w nim tylko zasilacz z laptopowego SMPS na porządny, liniowy.
Gra to zaskakująco dobrze, a w kwestii ceny, to w ogóle nie ma o czym mówić.
-
Też się zastanawiam nad B2031P. Gdzie można je kupić bez ryzyka oszukania przez sprzedawcę?
-
Ja od jakiegoś czasu mam drugi system No Audiophile Bullshit oparty o pasywną wersję "pogromców Orionów" Linkwitza, czyli Behringery B2031P za które dałem 800zł zł:)
Napędzam to wzmacniaczem na Tripathu tk2050 - Topping TP22. Wymieniłem w nim tylko zasilacz z laptopowego SMPS na porządny, liniowy.
Gra to zaskakująco dobrze, a w kwestii ceny, to w ogóle nie ma o czym mówić.
Ja ciągle mam swojego TP21. Na jaki zasilacz wymieniłeś?
-
>cadam
Kupowałem tutaj: http://www.dj-sklep.pl/
Świetna obsługa klienta i szybka wysyłka.
>ahmed
Sam zrobiłem sobie zasilacz niestabilizowany.
Miałem trafo 2x14V/6A 170VA. Użyłem dwu uzwojeń i zrobiłem prostownik dwupołówkowy na dwóch diodach Schottky, żeby uniknąć spadku napięcia i osiągnąć ok. 20V na wyjściu (tyle potrzebuje TP22).
Potem dałem równolegle 6 szt. 1000uF kondensatorów filtrujących, które również miałem. Plusem połączenia kilku mniejszych kondensatorów zamiast jednego dużego, są lepsze parametry ESR. I tyle, gra:)
-
>a_men
Czy modyfikowałeś te Behringery?
-
>a_men
Czy modyfikowałeś te Behringery?
Nic z nimi nie robiłem. Niemcy się bawili z ponoć dobrymi rezultatami:
http://www.hifi-forum.de/viewthread-267-35-5.html
Na trzeciej stronie wątku z linku jest porównanie (po modyfikacjach) z Klein Hummel O96 i O92 i wstydu nie było.
-
Z tego co czytałem, przede wszystkim warto wytłumić obudowę. W dalszej kolejności zrobić nową, zupełnie nową zwrotnicę :)
-
Mi aktywne B2031A nie podeszly. Nie moj dzwiek :|
-
Z tego co czytałem, przede wszystkim warto wytłumić obudowę. W dalszej kolejności zrobić nową, zupełnie nową zwrotnicę :)
Nowa zwrotnica to modyfikacja, która ma realny wpływ na dźwięk. Koszt części to ok. 300 zł. Cena kolumn to ok. 800 zł. Przyznasz chyba, że to niewiele?
Ja się na razie nie bawiłem w modyfikacje, bo kolumny kupiłem jako drugi system do TV, słuchania muzyki i radia w tle, bajek dla dzieci itd., żeby mi się rodzina lamp nie czepiała. A że potrafią zagrać na tyle przyjemnie, że czasem nie czuję potrzeby włączania głównego systemu to tylko dodatkowy bonus. Wady brzmienia opisane w linku nie sa dokuczliwe.
-
W Bechringerach wymieniłbym wysokotonówkę i zwrotnice. Jaka jest średnica wlotu do waveguide?
-
http://dtmblabber.blogspot.com/2010/07/inside-b2031p.html
Buda jest zrobiona solidnie. Wnętrze wytłumiłbym włóknem aramidowym.
-
Nie wiem, czy wymiana przetworników ma sens. Na prawdę nie są złe. Natomiast ze zwrotnicą się pewnie pobawię. Nie rozkręcałem ich więc nie znam dokładnych wymiarów waveguide, ale tweeter to zdaje się standardowe 25mm.
-
http://www.thomann.de/de/behringer_ersatzhochtoener_fuer_b2031a.htm
Wolałbym tweeter z niżej położonym Fs żeby można było zrobić niższy podział w zwrotnicy
http://zaphaudio.com/temp/B2031P-tweeter-FR.gif
http://zaphaudio.com/temp/B2031P-tweeter-IMP-2.gif
http://zaphaudio.com/temp/B2031P-tweeter-HD.gif
-
Wykonując nowy front lub przejściówkę z blachy zmiana tweetera nie powinna być problemem.
-
Na podstawie pomiaru zdjęcia wlot waveguide Behringera ma średnicę około 38mm
-
Jaki możecie zaproponować tani wzmacniacz do Behringera B2031P przystosowany do obciążenia 4 om?
-
Samochodowce na tda, jakieś 2030 czy 2050. Spokojnie pociągną nawet 2 ohm. W temacie o tanich wzmacniaczach znajdziesz kilka innych typów.
-
Samochodowce na tda, jakieś 2030 czy 2050. Spokojnie pociągną nawet 2 ohm. W temacie o tanich wzmacniaczach znajdziesz kilka innych typów.
Za slabe.
-
A coś gotowego fabrycznego?
-
A coś gotowego fabrycznego?
Jak dla mnie to wystarczy jakas solidna, japonska maszynka, z wydajnym zasilaczem, porzadnymi tranzystorami i nie za stara, zeby nie trzeba bylo pol wzmaka reanimowac.
-
Myślałem o Pioneer A-20
-
Naturalnym wyborem wydaje się być Behringer A500.
Ale poszukałbym na ebay jakiegoś wzmacniacza w klasie D.
Ja używam Toppinga TP22 z linowym zasilaczem i sprawuje mi się lepiej niż 80W tranzystor.
-
może te? wydają się być solidne :)
-
Co myślicie o tym wzmacniaczu http://www.thomann.de/pl/tamp_s75.htm ?
-
Ten wzmak też wygląda przyzwoicie tylko szkoda że nie ma dwóch kanałów w jednej obudowie. Zamówię go do pomiarów dla Arta. http://www.thomann.de/pl/the_tamp_pm40c_endstufenmodul.htm
Helmuty go mierzyli i całkiem nieźle wypadł http://www.visaton.de/vb/showthread.php?t=13316&page=4
-
W tym tampie to chyba gainclone siedzi. Kiedys juz go prawie kupilem, wlasnie do Arta :)
-
>cadam
Kupowałem tutaj: http://www.dj-sklep.pl/
Świetna obsługa klienta i szybka wysyłka.
Już nie mają. Gdzie jeszcze można je kupić?
-
http://noaudiophile.com/JBL_LSR305/
-
Posiadam monitory Eve Audio SC205 i myślę o dokupieniu do nich 7" subwoofera TS107, czy ktoś tego słuchał ,albo ma na co dzień do czynienia z podobnym zestawieniem ?
W samych głośnikach SC205 przy słuchaniu muzy basu mi nie brakuje ,można z tym żyć ,ale jak zapodam jakiś film to chciałoby się więcej.
-
Gdzie jeszcze można kupić monitory pasywne BEHRINGER B2031P?
-
Nowe to raczej nigdzie. Dawno nie produkowane.
-
Jaki możecie zaproponować tani wzmacniacz do Behringera B2031P przystosowany do obciążenia 4 om?
Ja bym przekonywał do wersji Aktywnej - B2031A. Niewiele droższa a bez wszystki wad pzsywnych zwrotnic.
-
Myślałem o Pioneer A-20
Chyba jedyny sensowny wybór pośród tanich wzmacniaczy. Ale w przypadku Behringerów pozostają tylko rozwiązania aktywne
-
Naturalnym wyborem wydaje się być Behringer A500.
Doradzam ostrożność. Na jakims portalu testowali tego A500 i wypadał bardzo słabo ze wzgledu na zniekształcenia. Wykonywali w nim jakis tuning zmieniajacy prąd spoczynkowy i dopiero wtedy było w miae dobrze jak na taki kawał solidnie zbudowanego sprzętu.