Audiohobby.pl

Pękające Sennheisery - reklamować?

  • Gość
14-04-2011, 17:01
Według prawa R.P. dziennik ustaw ... kupując w sklepie mamy 14 dni do zwrotu bez tłumaczeń, dlaczego zwracamy.
Jak sklep rżnie głupa to prosimy dane osobowe delikwenta handlowca i w górę z tematem.

W przypadku usług jest inaczej.

  • Gość
14-04-2011, 17:02
Aaaa Cypis wkleił. Tak jest.

Fomalhaut

  • 118 / 4986
  • Aktywny użytkownik
14-04-2011, 17:18
\'\'napisz maila do Konsbudu tak jak ten u gory i im wyslij. mysle, ze odpowiedza jak w ww liscie. a ze sklepem pogadaj telefonicznie a nie wymieniaj uprzejmosci na pismie.\'\'


Obawiam się, że te słuchawki, które sprzedaje 3kropki, nie były pobierane od głownego dystrybutora Sennheiser na Polskę, czyli Konsbudu.
Przynajmniej na stronie przedmiotu nie ma o tym słowa.
Prawdopodobnie sklep sam sobie ściąga te słuchawki, omijając głownego dystrybutora, i dlatego mają tak okazyjne ceny.

  • Gość
14-04-2011, 17:22
No to zgłoś to Konsbud Audio a oni ustawią do pionu sklepik.

Cypis

  • 2479 / 5046
  • Ekspert
14-04-2011, 18:07
Dzięki fallow za linki. Zam też poszukam. Na razie wykorzystałem je w dalszej korespondencji. Oto ona:

"zanowny Panie,
 
Na podstawie korespondecji wcześniej prowadzonej z Panem przez pracownika, Barbarę Wisiorek już 30 marca otrzymał Pan odpowiedz odmowną odnośnie składanej reklamacji. Drugą odpowiedz ponownie 31 marca włącznie z bezpośrednią odpowiedzią serwisu.
Po następnej odmowie produkt został przygotowany dla Pana do odbioru. Rozumiemy że Pan nie zgadza się z opinią serwisu jednak dla nas ta informacja wskazuje że produkt został uszkodzony mechanicznie.
Możemy oczywiście sprawdzić czy jest możliwa w ogóle naprawa słuchawek.
 
Z poważaniem(...)"


Odpisałem:

"Witam.

>Na podstawie korespondecji wcześniej prowadzonej z Panem przez pracownika, Barbarę Wisiorek już
>30 marca otrzymał Pan odpowiedz odmowną odnośnie składanej reklamacji.
>Drugą odpowiedz ponownie 31 marca włącznie z bezpośrednią odpowiedzią serwisu.

To prawda. Jednakże zasugerowałem, błędne zrozumienie słowa "pęknięte" jako "złamane". Dosłałem zdjęcia, które Pani Wisiorek wysłała do serwisu. Oznacza to, że cała wcześniejsza korespondencja byłą korespondencją wyjaśniającą problem a nie ostateczną decyzją odmowną. Co więcej. Sugeruje, że serwis nie widział na oczy słuchawek i decydował o reklamacji bez pełnej wiedzy na ich temat.

>jednak dla nas ta informacja wskazuje że produkt został uszkodzony mechanicznie.

Proszę oto kilka odnośników do informacji w Polsce i cytatów o identycznych przypadkach takich uszkodzeń:

-------------------------
1)
http://stereo-underground.pl/revievsmenu/sluchawkimenu/171-sennheiser-hd598.html
"Plastik po prostu trzeszczy, a wizualnie słuchawki sprawiają wrażenie raczej filigranowych. Dodatkowo obecna jest ta sama popularna wada co w modelu HD595 - plastik może pęknąć przy napisie "Sennheiser" - nad uchwycie każdej z muszli."

2)
http://forum.pclab.pl/topic/557327-Sennheisery-HD-555-pękający-pałąk/
"Przyjrzałem się dzisiaj moim senką i z przerażeniem stwierdziłem że po obu stronach zaczął mi pękać pałąk."
odpowiedz:
"Witam
Proszę słuchawki wysłać Pocztą na adres serwisu podany poniżej w celu wymiany pałąka.
Po naprawie wyślemy firmą kurierską GLS na koszt Konsbud.
Do paczki dołączyć kartę gw. dowód zakupu i dane adresowe z tel.kont.

pozdrawiam

***********************************
KONSBUD HI-FI SP. Z O.O."

3)
http://www.audiostereo.pl/sennheiser-hd555-hd580-czy-hd595_73218.html/page__p__2041927#entry2041927

4)
http://forum.mp3store.pl/topic/69102-sluchawki-sennheiser-hd598/page__st__200__p__697938#entry697938
"No dobra, odesłałem 598 i zamówiłem 650. W ciągu jednego weekendu pęknięcie powiększyło się o kolejne 3mm, mimo że słuchawki nie były w ogóle brane do ręki. Ciekawe czy przed dotarciem do sklepu nie rozlecą się na kawałki. Proponuję bojkot tego modelu, bo przy tej cenie to po prostu cyrk."
-------------------------------------

Zwracam uwagę na pkt. 2 gdzie Konsbud.pl - dystrybutor i serwis Sennheisera na Polskę - UZNAJE reklamację z takiego typu uszkodzeniem.

>Możemy oczywiście sprawdzić czy jest możliwa w ogóle naprawa słuchawek.

Zadziwia mnie Pan. Czy to oznacza, że serwis rozpatrując reklamację i nie sprawdzając takiej możliwości założył, że słuchawek nie będzie naprawiał?!

--
Pozdrawiam"


--
Pzdr
Tomek.
Pzdr, Tomek
d(-_-)b

Cypis

  • 2479 / 5046
  • Ekspert
Pzdr, Tomek
d(-_-)b

aallen

  • 651 / 5357
  • Ekspert
14-04-2011, 20:44
Z tego co pamiętam 3kropki.pl czerpie sprzęt Sennheisera z Konsbudu. Proponowałbym ci skierować swoją rozmowę dodatkowo do nich.

zibra

  • 812 / 5003
  • Ekspert
14-04-2011, 20:54
Zwracam uwagę na pkt. 2 gdzie Konsbud.pl - dystrybutor i serwis Sennheisera na Polskę - UZNAJE reklamację z takiego typu uszkodzeniem.

>Możemy oczywiście sprawdzić czy jest możliwa w ogóle naprawa słuchawek.

ROFL
The Protagonist DAC by McGyver, Black Pearl by Majkel, DT1350 by Germany, Shure SRH940 by USA:)

Cypis

  • 2479 / 5046
  • Ekspert
15-04-2011, 18:35
I kolejny odcienek, teraz już nie mam wątpliwości, farsy:

"Szanowny Panie,
 
Odpowiedz odnośnie reklamacji jest zarówno w mailu z dnia 30 marca jak i po przygotowaniu w oddziale sklepu na ul. Komorowickiej 5F gdzie oczekuje odpowiedz w sprawie zgłoszonej reklamacji oraz reklamowany produkt.
Kolejna korespondencja tylko potwierdza słuszność decyzji sklepu biorąc pod uwagę odpowiedz serwisu.
 
Powołuje się Pan natomiast w punkcie 2 przesłanego maila do nas, na odpowiedz innego serwisu i dystrybutora produktów marki Sennheiser na terenie Polski i w tym wypadku odnośnie zupełnie innego modelu słuchawek. Co nie jest i nie może być powodem do przyjęcia reklamacji. Z naszej strony została jednak ta informacja wysłana do serwisu aby zapoznał sie z nią serwis Madtech\'u.
 
Z poważaniem(...)"

Na razie nic nie odpisałem. Czekam na odpowiedź z Madtech\'u.

--
Pzdr
Tomek.
Pzdr, Tomek
d(-_-)b

zibra

  • 812 / 5003
  • Ekspert
15-04-2011, 20:08
czemu po prostu nie olejesz tego sklepu i nie porozumiesz sie bezposrednio z Konsbudem, telefonicznie?
The Protagonist DAC by McGyver, Black Pearl by Majkel, DT1350 by Germany, Shure SRH940 by USA:)

homzik

  • 76 / 5708
  • Użytkownik
16-04-2011, 23:21
Bo (przynajmniej tuż po premierze) 3kropki brały HD598 z Madtech,a  Madtech z Niemiec i Konsbud nie ma tu nic do rzeczy.

Ja chyba mam szczęście (odpukać!) bo moje +/- 9-miesięczne HD598 nie mają pęknięć. Nie używam ich za często, ale same nie pękają.

Cypis

  • 2479 / 5046
  • Ekspert
10-05-2011, 07:20
Winny jestem kontynuację sprawy.... Nie wklejam całości konwersacji a jedynie fragmenty istotne dla dalszego ciągu.

3kropki.pl, 15 kwietnia 2011

"Powołuje się Pan natomiast w punkcie 2 przesłanego maila do nas, na odpowiedz innego serwisu i dystrybutora produktów marki Sennheiser na terenie Polski i w tym wypadku odnośnie zupełnie innego modelu słuchawek. Co nie jest i nie może być powodem do przyjęcia reklamacji. Z naszej strony została jednak ta informacja wysłana do serwisu aby zapoznał sie z nią serwis Madtech\'u."

3kropki.pl, 9 maja 2011

"W tym tygodniu licze juz na zakończenie reklamacji i otrzymania decyzji ze strony serwisu.
Otrzymałem informacje, że słuchawki zostały wysłane na serwis zewnętrzny w celu weryfikacji zgłoszenia."


--
Pzdr
Tomek.
Pzdr, Tomek
d(-_-)b

Cypis

  • 2479 / 5046
  • Ekspert
20-05-2011, 07:22
Odcinek ostatni. Finał.

3kropki , 17 maja 2011 17:14
"Szanowny Panie,
 
W dniu jutrzejszym nastąpi zwrot wpłaty za produkt."

W dniu dzisiejszym, 20 maja 2001 otrzymałem wpłatę na konto zwrotu całości pieniędzy wydanych na zakup Sennheiser HD598.


A teraz małe podsumowanie:

Reklamację złożyłem 29.03.2011
Zakończenie procesu reklamacyjnego 20.05.2011
Czas bez słuchawek lub pieniędzy na nowe: 2 miesiące.

Wnioski: Dobrze się zastanowić u kogo i co się kupuje. A gdy towar jest wadliwy NIE ODPUSZCZAĆ.

Refleksje:
1. Tanie mięso jedzą psy.
2. K.. mać! Znów jestem bez słuchawek i w punkcie wyjścia, które zaczyna się pytaniem "Co kupić?" ;)


P.S. Trzymam kciuki za innych w podobny sposób doświadczonych.


--
Pzdr
Tomek.
Pzdr, Tomek
d(-_-)b

jacmiszcz92

  • Gość
21-05-2011, 01:46
Czy mógłbyś powtórzyć do kogo odesłałeś słuchawki? Ja jeszcze nie miałem czasu reklamować swoich.

Cypis

  • 2479 / 5046
  • Ekspert
21-05-2011, 14:56
Reklamowałem tam gdzie kupiłem - 3kropki.pl, Bielsko-Biała

--
Pzdr
Tomek.
Pzdr, Tomek
d(-_-)b