1
Serwis / Tuning silnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez pień dnia Dzisiaj o 21:27 »Jak długo? Generalnie to nie bardzo wiem :) Przypuszczam jednak że trochę powinno pociągnąć- być może dłużej niż oryginalne szczotki które grafitem tylko maźnięte.
Dodatkowo sądząc po szczotkach silnika Mabuchi z H/K- czyli będzie jakie 40 lat grat- gdzie szczoteczki z bardzo miękkiego i czystego grafitu które rysowały na papierze jak mięciutki ołówek a nawet jeszcze nie wyślizgały się na promień komutatora a tylko cienką kreskę styku miały to chyba dobrze rokuje. H/K jednak, obastawiam że ma bardzo mało motogodzin pracy pomimo wieku.
Nie wiadomo jak z trwałością kleju - mam nadzieję że dobry :)
Teraz Ken już chyba z pięć taśm 90-ek przekręcił w obie strony, gra non-stop i w dalszym ciągu zero problemu. Jutro zatem zrobię to samo w 9010 i będzie się grało i obserwowało.
Dodatkowo sądząc po szczotkach silnika Mabuchi z H/K- czyli będzie jakie 40 lat grat- gdzie szczoteczki z bardzo miękkiego i czystego grafitu które rysowały na papierze jak mięciutki ołówek a nawet jeszcze nie wyślizgały się na promień komutatora a tylko cienką kreskę styku miały to chyba dobrze rokuje. H/K jednak, obastawiam że ma bardzo mało motogodzin pracy pomimo wieku.
Nie wiadomo jak z trwałością kleju - mam nadzieję że dobry :)
Teraz Ken już chyba z pięć taśm 90-ek przekręcił w obie strony, gra non-stop i w dalszym ciągu zero problemu. Jutro zatem zrobię to samo w 9010 i będzie się grało i obserwowało.