Audiohobby.pl

Co do ATH-ES7

__kot__

  • 724 / 5901
  • Ekspert
03-05-2009, 22:30
Panowie,
Jakiś czas temu, chcąc uszczęśliwić małżonkę (na Jej własne życzenie - żeby nie było, że na siłę :)), zakupiłem Jej do słuchania z laptopa w robocie słuchawki Audio Technica ATH-ES7. Dźwięk Jej (mi zresztą też) z tych słuchawek bardzo odpowiada. Niestety szybko okazało się, iż kiepska karta w laptopie małżonki po prostu "nie daje rady" - słuchać piski, trzaski i innego rodzaju miłe dodatki (na moim kompie tego nie ma więc słuchawki są z pewnością OK - ale zamiana komputerów nie wchodzi w grę :) - służbowe złomy). Poprosiła więc, by kupić Jej coś jeszcze do tych słuchawek :) - pewnie jakiś USB DAC + headphone amp by się przydał....
Ja w temacie zarówno słuchawek jak i pc audio jestem zieloniutki - zwracam się więc do Was z prośbą o radę.
Co dokupić to tych słuchawek by móc przyzwoicie słuchać muzy z laptopa (żona ma lepszy słuch ode mnie ale za to wymagań audiofilskich nie ma, więc powinno być w miarę rozsądnie i łatwo znaleźć)?
Muza: rock, heavy, klasyka, pop
Kasa: max 500pln
Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za rady

aasat

  • 2263 / 5882
  • Ekspert
03-05-2009, 22:43
Co prawda nie słuchałem, ale moze E-MU 0202 USB ?

Sim1

  • 1829 / 5863
  • Ekspert
04-05-2009, 00:03
Witam,

Zaczynając od czegoś takiego http://www.soundblaster.com/products/product.asp?category=1&product=10702
(do dostania na allegro tuż powyżej 100zł) powinno usunąć problem trasków i pisków... Mam taką kartę wpiętą w kompa właśnie z powodu tego, że na wewnętrznych słyszałem jak ruszam myszą oraz wszystkie transfery dysków.
Ciężkie słuchawki (wpinałem i 600Ohm i słucha się przyzwoicie!) nie zagrają głośno ale w/g mnie wystarczająco by słuchać a nigdy nic nie zacharczy, żadnych przesterów i innych zniekształceń.
Jeśli by się karta nie sprawdziła (mało prawdopodobne) to wystarczy dołożyć za nią DAC-a i traktować ją jako interfejs USB->SPDIF.

Pozdrawiam

Sim1

  • 1829 / 5863
  • Ekspert